Wandel mee met De Diemense VVD

De Eerste Diemense Politieke Ochtendwandeling

Wandel met ons mee en praat mee over wat u belangrijk vindt in Diemen

De Diemense VVD gaat graag in gesprek met u als inwoner van Diemen. Dit kunnen we op verschillende manieren doen, zoals bij u langs de deur gaan of folders uitdelen in winkelcentra. Wij willen dit eens op een andere manier proberen en dat is door met elkaar te gaan wandelen. Immers: lichaamsbeweging is gezond en het is algemeen bekend dat je door wandelen creatiever en spraakzamer wordt. De komende drie zaterdagen (3, 10 en 17 maart) tot de verkiezingen voor de gemeenteraad op 21 maart willen we samen met u om 09:00 uur een wandeling van ongeveer een uur maken door ons mooie Diemen. Onderweg kijken we kritisch naar onze omgeving om te ontdekken wat er nog beter kan in Diemen. En we kunnen dan ook met elkaar van gedachten wisselen over de zaken die u belangrijk vindt en die u aan ons als (aanstaande) volksvertegenwoordigers wilt vertellen. Na de wandeling drinken we met u graag nog een kop koffie of thee.

We nodigen nadrukkelijk ook mensen uit die niet goed ter been zijn maar die zich wel bij ons willen voegen bij het Gemeentehuis na de wandeling om ca. 10:00u. voor de kop koffie en/of een gesprek. Ook bent u welkom als u niet van plan bent om op de Diemense VVD te stemmen. We vinden het immers belangrijk dat u in ieder geval gaat stemmen en ook dat u uw stem laat horen.

We verzamelen voor het gemeentehuis om 09:00u. en vertrekken ca. 09:10u.

U kunt op onze Facebookpagina bij de drie wandelingen/evenementen aangeven of u meedoet. Dan hebben we een idee hoeveel deelnemers we kunnen verwachten. Dit is niet verplicht. U kunt ook gewoon aansluiten. Wilt u nog informatie? Stuur even een persoonlijk bericht via Facebook.

Tot aanstaande zaterdag!!