DE KANDIDATEN EN HET PROGRAMMA VAN DE DIEMENSE VVD

Brigitte Wielage, fractievoorzitter en lijsttrekker

Met trots presenteer ik u hierbij de kandidaten van De Diemense VVD en ons verkiezingsprogramma voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2018. We hebben een goede mix gevonden van bekende Diemense VVD’ers en een aantal nieuwe kandidaten.

Als u op 21 maart voor ons kiest dan KIEST U VOOR DOEN! en voor een team dat de komende 4 jaar zich gaat inzetten voor een Diemen waar het goed wonen is, waar men kan sporten, winkelen en naar school kan gaan, waar ruimte is voor eigen initiatief, waar iedereen meedoet en zich veilig voelt. De Diemense VVD is de partij die op komt voor de lokale belangen: Diemense inwoners, ondernemers en organisaties. Wij maken hiervoor gebruik van ons uitstekende landelijke netwerk. Ik sta voor een toegankelijke stabiele VVD die met beide benen in de gemeenschap staat en altijd open staat voor onze inwoners.

Diemen verandert. Wij zien het als een kans om voorop te blijven lopen en tegelijkertijd te houden wat ons Diemen maakt. Wij willen graag verantwoordelijkheid dragen en met optimisme bouwen aan een nog mooier en zelfstandig Diemen.

Dit zijn onze kandidaten:

1. Brigitte Wielage
  2. Bert Timmer
  3. Johan Jägers
  4. Nico de Bruijne
  5. Cecil Grazette
  6. Cor Jabaaij
  7. Frans Mulder
  8. Mariska van Delft
  9. Joop van Dieren
  10. Alan Bains

Vergeet vooral niet te stemmen op 21 maart!

Tot spreeks bij u in de buurt!

Brigitte Wielage

Fractievoorzitter en lijsttrekker