De Diemense VVD huldigt Anja Stakenburg

Voor de 12e keer op rij organiseren de VVD Statenleden uit Noord-Holland een taartenactie waarbij zij lokale helden in het zonnetje zetten. Dit jaar brachten zij op vrijdag 9 februari 2018, samen met De Diemense VVD, een taart bij Anja Stakenburg vanwege haar bijzondere bijdrage voor community building aan de Rode Kruislaan in Diemen.

Waardering voor vrijwilligers en professionals
Ieder jaar, rondom Valentijnsdag, organiseert de VVD een taartenactie. Tijdens deze actie zet de VVD vele vrijwilligers maar ook professionals in het zonnetje. Deze mensen of organisaties verdienen een taart omdat zij zich inzetten voor hun buurt, wijk, dorp, stad of zelfs regio. Dit zijn de lokale helden van Noord-Holland.

Uitreiking van de taart in Diemen
Met de uitreiking van de taart heeft de Diemense VVD Anja Stakenburg in het zonnetje gezet. Zij woont al 31 jaar in een flat op de Rode Kruislaan en is actief bij de Huurdersvereniging Diemen. Sinds januari 2017 is zij ook actief in de buurtkamer aan de Rode Kruislaan en is zij betrokken bij het project community building. Vanuit dit project worden veel activiteiten georganiseerd waardoor bewoners elkaar echt leren kennen. Dit heeft een geweldig positief effect op de sfeer, de leefbaarheid en de saamhorigheid in de buurt. Zo’n project vraagt om bewoners die zelf veel initiatief tonen. Met deze taart danken wij Anja en de andere actieve bewoners (‘de flatmakers’), die bijdragen aan het verbeteren van de goede sfeer en leefbaarheid aan de Rode Kruislaan, en wensen hun heel veel succes met hun goede activiteiten! De taart is uitgereikt door VVD Statenlid Hans van Straaten en fractievoorzitter van De Diemense VVD Brigitte Wielage.